Warning: A non-numeric value encountered in /home/platne/sgcomplextech/public_html/sgcomplextech/wp-content/themes/rttheme17/content_generator.php on line 116

Wirtualny Asystent Tensator

Wirtualny Asystent firmy Tensator to system obsługi i informacji klientów, wykorzystujący monitory cyfrowe nowej generacji. Został on zaprojektowany by wzbogacać doświadczenia klientów i prezentować własną markę. Wirtualny Asystent Tensator używa nowatorskiej technologii projektowania obrazu, która kreuje iluzję żywej osoby, umożliwia unikalną reklamę i stanowi platformę instruktażową.Wirtualny Asystent

Do korzyści płynących z Wirtualnego Asystenta należą:

  • oryginalny i nowatorski sposób prezentacji treści promocyjnych, reklamowych i informacyjnych
  • całkowite dostosowanie do potrzeb i wymagań klienta, odnośnie wizerunku rynkowego firmy i przekazu informacji
  • „ożywienie” przesyłanych komunikatów, dzięki zastosowaniu jednego z najbardziej nowatorskich i zajmujących produktów technologii cyfrowej
  • wszechstronność i elastyczność w dostosowaniu do każdego otoczenia – lotnisk, sklepów, przychodni i wielu innych
  • udowodniony wzrost sprzedaży do 75%, a także wzrost liczby klientów i czasu spędzonego w sklepie do 50%
  • zwiększenie dochodów reklamowyh podmiotów trzecich i stopy rentowności inwestycji już po roku
  • praca 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, nigdy nie bierze wolnego i nie wyjeżdża na wakacje
  • możliwość porozumiewania się w każdym języku
  • gwarancja spójności i niezmiennej jakości przekazywanych komunikatów
  • Przyciski umożliwiają interakcję z klientami– służą jako wirtualne źródło informacji
  • poprawia efektywność pracy i umożliwia przelokowanie pracowników do innych zadań

Wirtualny Asystent Tensator to prawdziwie innowacyjna i przyciągajaca uwagę platforma multimedialna, która stanowi wartość dodaną dla klientów na całym świecie. To prawdziwy magnes na klientów, co potwierdza Paul Tiberio, Starszy Wice Prezes Działu Promocji oraz Główny Kierownik Działu Marketingu w Duane Reade:

„Element wirtualności przykuwa uwagę kupujących od momentu wejścia do sklepu, angażując ich zmysł wzroku i słuchu. Wirtualny Asystent jest tak frapujący, że kupujący są bardziej otwarci na informacje, które przekazuje. Dla sklepu jest to bardziej osobisty i ekscytujący sposób prezentacji produktów”.

Więcej odkryjecie Państwo zapoznając się z instalacjami Wirtualnego Asystenta na całym świecie.